Iihhahhaa.. perjantaina toi Tätiratsastaja tulla remusi hirveästi puhua pulittaen ja höpöttäen istuntatunnille. Taisi sitä aika lailla hermostuttaa, kun pulputti kuin papupata ja naureskeli ja höpötti. Toi pomonainen sai kommentoida useaan otteeseen, että " istu suorassa". Minä jo kerkesin ihmettelemään, että onpas sillä hinku kiertää koko ajan oikealle, oikealle ja oikealle. Tätiratsastaja ei kuulemma itse tiedä milloin istuu suorassa, no... mä yritin sitä välillä jeesatakin seisomalla itte vähän vinossa, mut sitten pomonainen sanoi ettei sellaisia apuja saa heppa ratsastajalle antaa. Raviin lähtiessä sillä tädillä oli vähän kopassut vatsanpohjasta, vaikka mä koetin tosi hillitysti ravata. Mutta tää on taas näitä tapauksia, oon mä nöitten tätien päänuppeja hoidellut ennenkin. Ajateltiin ottaa sellainen puolen vuoden projekti tosta tätiratsastajasta, että saadaan sen istuinluut pysymään oikeilla paikoilla ja muutkin ratsastuksen perusasiat kuntoon. No, siinä liinassa sitten kiersin ympyrää ja se täti istui mun selässä välillä ilman jalustimia ja ilman käsiäkin. Tätin oma heppa on kuulemma issikkaruuna, ei kun terveisiä vain sinne tallille ja lycka till! On ollut pakko opetella ruotsia, kun tänne tallille muutti sellainen Olle Ruotsin kuningaskunnasta. Olle rauhoittuu heti ja tuntee olonsa kotoisemmaksi, kun sille hörisee ruotsiks. Kirjoittelen taas, kun on jotain kommentoitavaa. Toi tätiratsastaja pitää blogia kuulemma vain omaksi ilokseen ja sen issikkansa ystävien iloksi. Siks se antoi mullekin luvan tänne vähän höristä!

Terveisin Papillon Ratsutallilta

1119735.jpg

Papillon, täti ja pomo

1119741.jpg

Den lilla gubben Olle från Sverige