Moi, kaikille! Emäntä ei ole joutanut blogiinsa kirjoittelemaan, joten pitää mun vähän sanella tässä. Kuukausi on ollut emännällä niin kiireinen, että kuulemma just ehtii töissä ja ratsastamassa käydä, mutta ei muuta. Pyykitkin kuulemma pesee yöllä ( tosin sen takkia ei varmaan ole pesty....). No.... minä olen kuulemma hieman reipastunut ja uusi satulakin mulla on. Eilen kuulemma on tullut postissa vihdoin viimein valjaat, joita sovitetaan viikonloppuna. Perjantaina tulee emäntää opettamaan, joku mulle Nurmijärven ajoilta tuttu kouluttaja....saas nähdä muistanko sen tyttelin. Maastoiltu on ja tehty joka päivä jotain erilaista. Yks päivä täti laittoi mulle sellaiset pitkät ohjat ja käveli mun takana.... vähän outo.... sitä se kevät teettää. Talvikarva lähtee ja näyttävät tallilla sitä keräilevän. Tosin emäntä sanoi ettei ala siitä karvasta lankaa vääntämään vaikka sillä on kuulemma joku rukki... vai mikä se oli?  Emännällä on jonkun muun issikan karvasta tehtyä lankaa, mutta ei kuulemma jaksanut innostua siitä. Mutta kyllä mä ymmärrän... emännällä kuuluu olevan lankaa kaikki paikat pullollaan. Tölttäillään!

Terveisin Máni