Juu... Kuttu tuossa ihmetteli sanaa päitset. Mie vain oon oppinu jo pikkutyttönä, että heposilla on päitset, jotka eivät ole suitset... en sitten tiedä onko päitset itäsuomalainen sana, mutta mulle se kertoo enemmän kuin riimu. Riimu on mun mielestä sellainen, jossa on metallilenkkejä toisissaan kiinni eli metalliketju on sama kuin riimu. Niinpä mie aina haen ensin satulahuoneesta päitset ja narun, sitten suuntaan laitumelle ja pyydystän metsäheposen. Tänään pestiin metsäheposen harjantyvi oikein kolmen tytön voimin. Máni nautiskeli tilanteesta. Sitten Elli otti alleen tallin McLarenin Nidurin ja lähdettin hepojen yllätykseksi maastoon ja Máni yllätti iloisesti minut tölttäämällä oikein puhtaasti..... näköjään seura vaikuttaa menohaluihin. laukkaakin mentiin pätkä ja olin tosi onnellinen ettei minun tarvinnut hoputtaa Mánia. Mokoma herkistyi reissussa niin, että kun huusin Elille, että mennään vain tölttiä, niin Máni alkoi jo "humputtaa", että "anna lupa, nytkö?"... ja sit mentiin.... mä olen ihan koukussa tölttiin.... mentiin me yksi pätkä ravia, mutta kyllä se töltti on sitä jotakin.....