Mulla on jo jonkin aikaa ollut käytössä sana elämäntapainkkari, koska se kuvaa niin sopivasti itseni tämän hetken tilannetta. Minulla ei ole mitään orjallista aikataulua, suunnitelmat muuttuvat nopeasti sään tai työtilanteen mukaan. Olen mieheni firmassa aputyttönä, siis maalailen ja kuskailen tavaroita. Olen oppinut paljon työkalujen nimiä. Lenkkeilytän koiraa, liikutan hevosta ja laitan ruokaakin melkein joka päivä. Nettikauppaakin hoitelen jne. Kaikki eivät ymmärrä sitä, että kun silmäni mä auki saan aamulla, niin en heti voi tietää mitä mihinkin aikaan päivästä teen. Esimerkiksi illalla nukahdin siinä luulossa, että aamulla aloitan tekemään kotitöitä, siivoilen, pesen pyykkiä jne. , mutta.... läksinkin tekemään peltikuormaa, joka vietiin asiakkaalle ja sitten kävin Agrimarketissa.... ostin tummanpunaisen samettisen satulahuovan, tummanpunaisen puuvillaisen satulahuovan, tummanpunaiset päitset ja mustan riimunarun... minäkö turhamainen... pieniä iloja, kun halvalla saa.

692247.jpg Tämän kuvan otti issikkafani Reiska hienolla kamerallaan.